Допустими кандидати:
– търговци по смисъла на Търговския закон или Закона за кооперациите, или да са действащи адвокатски дружества по смисъла на Закона за адвокатурата.
– регистрирани не по-късно от 31.12.2019 г.3) Да са микро, малки и средни предприятия
– с нетни приходи от продажби за 2021 финансова година:
– Микро предприятие≥ 41 000 лева;
– Малко предприятие≥ 82 000 лева;
– Средно предприятие ≥ 123 000 лева.
– да имат средносписъчен брой на персонала за 2021 г., който е ≥ 1 заето лице
– да са заявили подкрепа за основната си икономическа дейност съгласно Класификацията на икономическите дейности – КИД-2008
Информация и документи за кандидастване по процедурата
- 💻 Допустими дейности:
Група I. ИКТ услуги/решения за дигитален маркетинг, платформи,уебсайтове и мобилни приложения:
– Създаване на онлайн магазин;
– Регистрация на търговска марка в България и/или в Европейския съюз за създадения онлайн магазин;
– Създаване на корпоративен уебсайт;
– Регистрация на търговска марка в България и/или в Европейския съюз за създадения корпоративен уебсайт;
– Маркетинг в социални медии (social media marketing), вкл. управление на PPC (pay-per-click) реклама;
Група II. ИКТ услуги/решения за оптимизиране на управленските, производствените и логистичните процеси:
– Въвеждане на Система за управление на ресурсите (ERP система);
– Въвеждане на Система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM система);
– Въвеждане на Модул за управление на веригата за доставки на суровини/материали/компоненти/продукти за производствения процес;
– Въвеждане на Модул за управление на складовото стопанство (WMS модул);
– Въвеждане на Модул/Система за управление на производството;
– Въвеждане на Модул за управление на производството;
– Въвеждане на Модул/Система за управление на продажбите на дребно (Point-of-Sale система);
– Въвеждане на Система за бизнес анализи (Business Intelligence система);
– Въвеждане на Система/платформа за вътрешнофирмени обучения на служители от разстояние в електронна среда.
Група III. ИКТ услуги/решения за осигуряване на киберсигурност в предприятията:
– Въвеждане и сертифициране на Система за управление на сигурността на информацията съгласно изискванията на международния стандарт БДС ISO/IEC 27001;
– Изграждане на Система за защита на информацията в локална мрежа;
– Изграждане на Система за архивиране на информация;
– Изграждане на Система за управление на съхранението и споделянето на информация.
- Финансиране:
Минимален размер на безвъзмездното финансиране за предприятие: 3 000 лева.
Максимален размер на безвъзмездното финансиране за предприятие: 20 000 лева.
Финансирането по процедурата е 100% и няма изискване за съфинансиране от страна на кандидата.
Срокове за кандидатстване:
Начален срок: 17.10.2022 г. 13:30 ч.
Краен срок: 19.12.2022 г. 16:30 ч
С Условия за кандидатстване, Условия за изпълнение и приложенията към тях можете да се запознаете от следния линк:
За повече информация относно възможностите за финансиране на инвестициите ви в хардуерни и софтуерни решение може да се свържете с нас на office@tonegan.bg както и на телефон: 058 / 603 336
Няма коментари